måndag 20 augusti 2012

Mmm kakfat

Då var äntligen två kakfat klara, eller det är mer ett kakfat och ett tårtfat, men de är vackra och klart det för jag gjorde dem själv. Karlssons klister kan jag säga redan nu inte är någon bra idé när det kommer till att limma fast glas och porslin (även fast det står att det ska fungera). Så köpte ett lim från cosco superset och det fungerade perfekt. Är riktigt nöjd så kan inte vänta tills jag fyller så jag får använda dem.

Passade även på igår att baka pizzabullar, vinbärskaka och äppelkaka var även på väg att göra citronwhoppies men fick inte ordning på smeten så hoppar över det och hoppas att de blir bättre typ imorgon eller något.

Nej eftersom jätteförkylningen Harald har slagit klorna i mig tänker jag nu krypa ner under täcket igen. Så jag ska krya på mig och ni andra får se till att inte klistra fast händerna :)

1 kommentar:

  1. Din Pappa tycker:
    Använd pl400 de fäster på allt Det använde jag och limmade upp en hel vägg med

    SvaraRadera